Office 365 voor bedrijven

Office 365 Business Office 365 Business Premium Office 365 Business Essentials
€ 10,60 excl. BTW per gebruiker per maand
(maandabonnement)
€ 12,60 excl. BTW per gebruiker per maand
(maandabonnement)
€ 5,10 excl. BTW per gebruiker per maand
(maandabonnement)
Het meest geschikt voor bedrijven die Office-apps, bestandsopslag in de cloud en delen op pc, Mac of mobiel nodig hebben. Exclusief zakelijke e-mail.Het meest geschikt voor bedrijven die zakelijke e-mail, Office-apps en andere zakelijke services nodig hebben op pc, Mac of mobiel.Het meest geschikt voor bedrijven die zakelijke e-mail en andere zakelijke services nodig hebben op pc, Mac of mobiel. Bevat geen bureaubladversies van Office-apps.
Inbegrepen Office-apps:
– Microsoft Outlook
– Microsoft Word
– Microsoft Excel
– Microsoft PowerPoint
– Microsoft Access (alleen pc)
Inbegrepen Office-apps:
– Microsoft Outlook
– Microsoft Word
– Microsoft Excel
– Microsoft PowerPoint
– Microsoft Access (alleen pc)
Inbegrepen Office-apps:
(alleen web- en mobiele versies) 3
Inbegrepen services:
– Microsoft OneDrive
Inbegrepen services:
– Microsoft Exchange
– Microsoft OneDrive
– Microsoft SharePoint
– Microsoft Teams
Inbegrepen services:
– Microsoft Exchange
– Microsoft OneDrive
– Microsoft SharePoint
– Microsoft Teams
Bureaubladversies van Office-apps voor pc en MacInbegrepenInbegrepen  
Volledig geïnstalleerde en altijd up-to-date versies van Outlook, Word, Excel en PowerPoint voor Windows of Mac(plus Access en Publisher alleen voor pc)InbegrepenInbegrepen   
Cocreatie in realtime zodat meerdere gebruikers gelijktijdig in hetzelfde document kunnen werkenInbegrepenInbegrepen   
Elke gebruiker kan de Office-apps installeren op maximaal vijf pc’s of MacsInbegrepenInbegrepen
Mobiele en webversies van Office-appsInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Webversies van Outlook, Word, Excel en PowerPoint.
Altijd up-to-date versies van Outlook, Word, Excel en PowerPoint voor iOS- of Android-apparaten op maximaal vijf telefoons en vijf tabletsInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Cocreatie in realtime zodat meerdere gebruikers gelijktijdig in hetzelfde document kunnen werkenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Teamwerk en communicatieInbegrepenInbegrepen
Houd online vergaderingen en videogesprekken voor maximaal 250 personen met Microsoft TeamsInbegrepenInbegrepen
Chat met je team vanaf je bureaublad of onderweg met Microsoft TeamsInbegrepenInbegrepen
Breng alle chats, vergaderingen, bestanden en apps van je team samen, zodat je gemakkelijk vanuit één locatie contact kunt maken en samenwerken met Microsoft TeamsInbegrepenInbegrepen
Maak teamsites om informatie, inhoud en bestanden op je intranet te delen met SharePointInbegrepenInbegrepen
E-mail en agenda’sInbegrepenInbegrepen
E-mailhosting met een postvak van 50 GBInbegrepenInbegrepen
Gebruik je eigen aangepaste domeinnaam (bijvoorbeeld jouwnaam@jouwbedrijf.com)InbegrepenInbegrepen
Business-class e-mail op telefoons, tablets, desktops en internet met ExchangeInbegrepenInbegrepen
Beheer je agenda, deel beschikbare vergadertijden, plan vergaderingen en krijg herinneringenInbegrepenInbegrepen
Plan gemakkelijk vergaderingen en reageer snel op uitnodigingen met behulp van gedeelde agenda’sInbegrepenInbegrepen
Stel nieuwe e-mailadressen van gebruikers in, herstel verwijderde accounts, maak aangepaste scripts, en meer, waar je je ook bevindt
Bestanden opslaan en delenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
1 TB opslag in OneDrive voor het opslaan en delen van bestandenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Werk aan een bestand en sla het direct op in OneDrive of SharePoint; je wijzigingen worden bijgewerkt op je gesynchroniseerde apparaten.Alleen OneDriveInbegrepenInbegrepen
Bestanden delen met externe contactpersonen door toegangs- of gastkoppelingen te biedenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Veilig documenten delen en e-mails verzenden, zodat alleen degenen met de juiste rechten toegang hebben tot de informatieInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Open en synchroniseer bestanden op pc of Mac en mobiele apparatenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Beveiliging en complianceDeze functie is gedeeltelijk inbegrepenInbegrepenInbegrepen
Beveilig je e-mail tegen spam, malware, en bekende bedreigingen met Exchange Online ProtectionInbegrepenInbegrepen
Voldoet aan belangrijke internationale, regionale en branchespecifieke normen en voorwaarden, met meer dan 1.000 beveiligings- en privacycontrolesInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Bepaal wie wanneer toegang heeft tot je bedrijfsinformatie met beveiligingsgroepen en aangepaste machtigingenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Maak een wachtwoordbeleid waarbij gebruikers na een bepaald aantal dagen hun wachtwoord opnieuw moeten instellen.InbegrepenInbegrepenInbegrepen
Ondersteuning en implementatieInbegrepenInbegrepenInbegrepen
24/7 telefonische en online ondersteuningInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Gegarandeerde uptime van 99,9%InbegrepenInbegrepenInbegrepen
Maximumaantal gebruikers300300300
Licentie voor commercieel gebruikInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Hulpprogramma’s om je bedrijf op te bouwen en te beherenInbegrepen
Schema’s en dagelijkse taken plannen met Microsoft TeamsInbegrepen
Maak het je klanten eenvoudiger afspraken met je bedrijf te plannen en te beheren met Microsoft BookingsInbegrepen
Gebruik een lichtgewicht CRM-oplossing om klantrelaties te koesteren met Outlook Customer ManagerInbegrepen