Office 365 voor bedrijven

Microsoft 365 Business Basic Microsoft 365-apps voor bedrijven Microsoft 365 Business StandardMicrosoft 365 Business Premium
€ 5,10 excl. BTW per gebruiker per maand
(maandabonnement)
€ 10,60 excl. BTW per gebruiker per maand
(maandabonnement)
€ 12,60 excl. BTW per gebruiker per maand
(maandabonnement)
€ 16,90 excl. BTW per gebruiker per maand
(maandabonnement)
Het meest geschikt voor bedrijven die zakelijke e-mail en andere zakelijke services nodig hebben op pc, Mac of mobiel. Bevat geen bureaubladversies van Office-apps.Het meest geschikt voor bedrijven die Office-apps, bestandsopslag in de cloud en delen op pc, Mac of mobiel nodig hebben. Exclusief zakelijke e-mail.Het meest geschikt voor bedrijven die zakelijke e-mail, Office-apps en andere zakelijke services nodig hebben op pc, Mac of mobiel.Het meest geschikt voor bedrijven die zakelijke e-mail, Office-apps en andere zakelijke services nodig hebben op pc, Mac of mobiel in combinatie met geavanceerde beveiliging en beheer van apparaten.
Inbegrepen Office-apps:
(alleen web- en mobiele versies) 3
Inbegrepen Office-apps:
– Microsoft Outlook
– Microsoft Word
– Microsoft Excel
– Microsoft PowerPoint
– Microsoft Access (alleen pc)
Inbegrepen Office-apps:
– Microsoft Outlook
– Microsoft Word
– Microsoft Excel
– Microsoft PowerPoint
– Microsoft Access (alleen pc)
Inbegrepen Office-apps:
– Microsoft Outlook
– Microsoft Word
– Microsoft Excel
– Microsoft PowerPoint
– Microsoft Access (alleen pc)
Inbegrepen services:
– Microsoft Exchange
– Microsoft OneDrive
– Microsoft SharePoint
– Microsoft Teams
Inbegrepen services:
– Microsoft OneDrive
Inbegrepen services:
– Microsoft Exchange
– Microsoft OneDrive
– Microsoft SharePoint
– Microsoft Teams
Inbegrepen services:
– Microsoft Exchange
– Microsoft OneDrive
– Microsoft SharePoint
– Microsoft Teams
Bureaubladversies van Office-apps voor pc en MacInbegrepenInbegrepen  Inbegrepen
Volledig geïnstalleerde en altijd up-to-date versies van Outlook, Word, Excel en PowerPoint voor Windows of Mac(plus Access en Publisher alleen voor pc)InbegrepenInbegrepen   Inbegrepen
Cocreatie in realtime zodat meerdere gebruikers gelijktijdig in hetzelfde document kunnen werkenInbegrepenInbegrepen   Inbegrepen
Elke gebruiker kan de Office-apps installeren op maximaal vijf pc’s of MacsInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Mobiele en webversies van Office-appsInbegrepenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Webversies van Outlook, Word, Excel en PowerPoint.InbegrepenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Altijd up-to-date versies van Outlook, Word, Excel en PowerPoint voor iOS- of Android-apparaten op maximaal vijf telefoons en vijf tabletsInbegrepenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Cocreatie in realtime zodat meerdere gebruikers gelijktijdig in hetzelfde document kunnen werkenInbegrepenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Teamwerk en communicatieInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Houd online vergaderingen en videogesprekken voor maximaal 250 personen met Microsoft TeamsInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Chat met je team vanaf je bureaublad of onderweg met Microsoft TeamsInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Breng alle chats, vergaderingen, bestanden en apps van je team samen, zodat je gemakkelijk vanuit één locatie contact kunt maken en samenwerken met Microsoft TeamsInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Maak teamsites om informatie, inhoud en bestanden op je intranet te delen met SharePointInbegrepenInbegrepenInbegrepen
E-mail en agenda’sInbegrepenInbegrepenInbegrepen
E-mailhosting met een postvak van 50 GBInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Gebruik je eigen aangepaste domeinnaam (bijvoorbeeld jouwnaam@jouwbedrijf.com)InbegrepenInbegrepenInbegrepen
Business-class e-mail op telefoons, tablets, desktops en internet met ExchangeInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Beheer je agenda, deel beschikbare vergadertijden, plan vergaderingen en krijg herinneringenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Plan gemakkelijk vergaderingen en reageer snel op uitnodigingen met behulp van gedeelde agenda’sInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Stel nieuwe e-mailadressen van gebruikers in, herstel verwijderde accounts, maak aangepaste scripts, en meer, waar je je ook bevindtInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Bestanden opslaan en delenInbegrepenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
1 TB opslag in OneDrive voor het opslaan en delen van bestandenInbegrepenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Werk aan een bestand en sla het direct op in OneDrive of SharePoint; je wijzigingen worden bijgewerkt op je gesynchroniseerde apparaten.InbegrepenAlleen OneDriveInbegrepenInbegrepen
Bestanden delen met externe contactpersonen door toegangs- of gastkoppelingen te biedenInbegrepenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Veilig documenten delen en e-mails verzenden, zodat alleen degenen met de juiste rechten toegang hebben tot de informatieInbegrepenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Open en synchroniseer bestanden op pc of Mac en mobiele apparatenInbegrepenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Beveiliging en complianceInbegrepenDeze functie is gedeeltelijk inbegrepenInbegrepenInbegrepen
Beveilig je e-mail tegen spam, malware, en bekende bedreigingen met Exchange Online ProtectionInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Voldoet aan belangrijke internationale, regionale en branchespecifieke normen en voorwaarden, met meer dan 1.000 beveiligings- en privacycontrolesInbegrepenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Bepaal wie wanneer toegang heeft tot je bedrijfsinformatie met beveiligingsgroepen en aangepaste machtigingenInbegrepenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Maak een wachtwoordbeleid waarbij gebruikers na een bepaald aantal dagen hun wachtwoord opnieuw moeten instellen.InbegrepenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Ondersteuning en implementatieInbegrepenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
24/7 telefonische en online ondersteuningInbegrepenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Gegarandeerde uptime van 99,9%InbegrepenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Maximumaantal gebruikers300300300300
Licentie voor commercieel gebruikInbegrepenInbegrepenInbegrepenInbegrepen
Hulpprogramma’s om je bedrijf op te bouwen en te beherenInbegrepenInbegrepen
Schema’s en dagelijkse taken plannen met Microsoft TeamsInbegrepenInbegrepen
Maak het je klanten eenvoudiger afspraken met je bedrijf te plannen en te beheren met Microsoft BookingsInbegrepenInbegrepen
Gebruik een lichtgewicht CRM-oplossing om klantrelaties te koesteren met Outlook Customer ManagerInbegrepenInbegrepen
Geavanceerde beveiligingInbegrepen
Zorg voor beveiliging tegen geavanceerde bedreigingen die zijn verborgen in e-mailbijlagen en koppelingen, en krijg de beschikking over vooruitstrevende verdedigingsmethoden tegen zero-day-bedreigingen, ransomware en andere geavanceerde malwarepogingen, met Office 365 Advanced Threat ProtectionInbegrepen
Wis op afstand bedrijfsgegevens op verloren of gestolen apparaten met Selectief wissen van IntuneInbegrepen
Beperk kopiëren of opslaan van bedrijfsgegevens op niet-gemachtigde apps en locaties met app-beveiliging voor mobiele Office-appsInbegrepen
Bepaal wie toegang heeft tot bedrijfsgegevens door beperkingen toe te passen, zoals Niet kopiëren en Niet doorsturen, met Information Rights ManagementInbegrepen
Pas beleid toe dat vóór eventuele schendingen weerstand tegen bedreigingen biedt in Windows 10 met Windows Defender Exploit GuardInbegrepen
Dwing malwarebeveiliging af om te helpen je Windows 10-apparaten te beveiligen tegen virussen, spyware en andere schadelijke software, met Windows DefenderInbegrepen
Schakel beleid in voor onbeperkte cloudarchivering en langetermijnbehoud, om er zeker van te zijn dat je nooit e-mail verliest, met Exchange Online ArchivingInbegrepen
Beheer van apparatenInbegrepen
Configureer beveiligingsfuncties en -instellingen op Windows 10-pc’s en mobiele apparaten waarop iOS of Android® wordt uitgevoerd, met behulp van een gemakkelijk te gebruiken installatiewizard.Inbegrepen
Gebruik vereenvoudigde besturingselementen om beleid te beheren dat is toegepast op Windows 10-pc’sInbegrepen
Implementeer Office-apps automatisch op Windows 10-pc’sInbegrepen
Configureer je pc’s om automatisch Office- en Windows 10-updates te installerenInbegrepen
Pas beveiligingsbeleid toe om bedrijfsgegevens te beveiligen op al je apparaten, inclusief iOS-, Android®- en Windows-pc’s, met Mobile Device Management van IntuneInbegrepen